poniedziałek, 24 października 2016

Nowe logo

Juhu!!!

Mam swoje logo!

I jestem z tego powodu mega szczęśliwa. 

Najbardziej zależało mi na motywie podlaskich pereborów, bo to dla Podlasia najbardziej charakterystyczny motyw. Te piękne hafty wplatane bezpośrednio w materiał odtwarzają do tej pory tkaczki w Hrudzie. Co prawda leży on w południowej części Podlasia, ale z wzornictwem jak najbardziej się identyfikuję, bo to część mojego regionu. 

Oryginalne perebory wyglądają tak:

Perebora wykonana przez p.Antoninę Waszczeniuk ze wsi Dołhobrody.
Zdj. wikipedia

To zdjęcie było inspiracją do stworzenia logo. 
Zarówno kolorystyka i motyw z perebory były elementami nie poddawanymi dyskusji.
 Logo zaprojektowała mi Art Viol - Wioletta Guzy.
Finalnie prezentuje się tak:



7 komentarzy:

  1. piękne logo! świetnie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te perebory....mogłabym patrzeć na nie godzinami:)
    A logo jest super:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny design i bardzo fajny pomysł. Kiedy logo zagości w blogowym tle?

    OdpowiedzUsuń
  4. super logo bardzo indywidualne i niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń