środa, 7 października 2015

Broszki w czerwieni

Buszując w sieci można znaleźć mnóstwo ciekawych inspiracji. 
Moje oko przykuła na dobre haftowana biżuteria. Pięknie wkomponowany haft wypukły w broszkę lub zawieszkę zachwycił do tego stopnia, że nie mogłam przestać o nim myśleć. Co prawda to technika dotąd mi nie przepraktykowana, ale zmobilizowało mnie do stworzenia czegoś "po swojemu". 

Moja biżuteria jest dosyć niewielka. 
Sam haft trzeba było zamknąć w owalu 1,8 x 2,5 cm, co było nie lada wyzwaniem. 
W całości wysokość to ok. 3 cm.

Pierwszy motyw, który powstał to prosty kwiat:


Kolejny to makowy pąk:


Postanowiłam poeksperymentować i do kompletu powstała zawieszka z rozkwitającą różą:


 Końcowy efekt wygląda następująco:




Półfabrykaty i kaboszony do wykonania tych drobiazgów znalazłam w internetowym sklepie 
Passion Room.

1 komentarz: