czwartek, 22 grudnia 2016

Wymianka przedświąteczna

Na wielu blogach przed świętami pojawia się sporo świątecznych candy, konkursów, sali. 
Znając swoje podejście do terminów, a w zasadzie (biję się po rękach) odkładania wielu rzeczy na ostatnią chwilę, nie zawsze angażuję się w zabawy, żeby nie mieć na sumieniu niedotrzymanego komuś słowa.

Spontanicznie postanowiłam jednak wziąć udział w jednej zabawie.
Zgłosiłam się do świątecznej wymianki na blogu Rączka Made
Zostałam połączona w parę z Iwoną z Twórczego Kącika
Nie wiem, jakim kluczem posługiwała się organizatorka, ale okazało się, że mieszkamy niedaleko. Pomysł wysyłania wymianki pocztą był zatem ostatecznością. Co prawda Iwona się rozchorowała, więc nie udało nam się spotkać, ale jej mąż dzielnie stanął na wysokości zadania i odegrał rolę kuriera.
W grudniowym ferworze nie zdążyłam sfotografować swojej przesyłki, ale chwalę się drobiazgami, które dostałam.
Jestem niezmiernie wdzięczna Iwonie, że włożyła mnóstwo wysiłku w skompletowanie wspaniałych prezentów.
Na zdjęciu nie ma wszystkich - świeczki i karczochowe bombki zostały przechwycone na pniu i nie miałam sumienia nie oddać ich w dobre ręce. 
A słodycze zdekompletowała córka...

To, co zostało, prezentuje się równie oszałamiająco.


W środku widać starą lnianą serwetkę haftowaną krzyżykami. W swej prostocie bardzo mi się podoba.

Iwona dołączyła też własnoręcznie zrobiony notes i kalendarz i jeszcze wyszperała w sklepie kubek, z którego herbata w pracy będzie dużo smaczniejsza.




Bardzo dziękuję za tę wymiankę. 
Mam nadzieję, że i moje drobiazgi przypadły Iwonie do gustu i zostaną twórczo spożytkowane.

8 komentarzy:

  1. Również brałam udział w tej wymiance. Super zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że wymianka się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Agnieszko - same wspaniałości otrzymałaś...i jeszcze z tak pięknymi motywami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajną paczuszkę dostałaś, kubek jest świetny:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak tak jestem zadowolona:)A co do spotkania to możemy się spotkać jak do końca się wyleczę:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie folkowe - łowickie motywy :)

    OdpowiedzUsuń