wtorek, 18 kwietnia 2017

Dla Tereski

Na specjalne zamówienie mojej mamy powstała kartka dla Tereski.
A że Tereska jest fantastyczną kobietą, to kartkę robiło mi się nadzwyczaj przyjemnie.
Zresztą bardzo lubię robić rzeczy na specjalne zamówienie najbliższych.
Zmienia się wtedy podejście do pracy, to z kolei otwiera głowę na pomysły bardziej spersonalizowanej kartki.


Znów przydały się robione jakiś czas temu własnoręcznie robione kwiaty: wstążeczkowa róża i bladoróżowy kwiat formowany na mokro.
Do ozdobienia pudełka z kolei wykorzystałam digi stempel od Agnes B.






7 komentarzy:

  1. Przepiękna karteczka :) Dzięki za chęć udziału w mojej zabawie Podaj dalej. Poproszę o adresik na 30carpediem30małpagmailkropkacom. Cieszę się, że odkryłam kolejny ciekawy blog :) Będę odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję. Przesłałam już mail, mam nadzieję, że doszedł.

      Usuń
  2. Śliczny komplecik, a kwiatki są urocze:)
    Dziękuję za wspaniałą karteczkę, dziś do mnie dotarła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny komplecik :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny komplet! Pięknie skomponowany i wykonany! Obdarowana będzie z pewnością zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo!!! Wspaniały komplecik:-)

    OdpowiedzUsuń