poniedziałek, 30 stycznia 2017

Słodkie "dziękuję" czyli jak ubrać czekoladę

Czasem zdarzają się drobne przysługi, za które warto dziękować.
Postanowiłam przygotować się na takie sytuacje i zrobić zapasy jak wiewiórka na zimę. 
Nigdy nie wiadomo, kiedy nadarzy się okazja, żeby wyrazić swoją wdzięczność. 

Małym gestem jest podarowanie słodkości - na przykład czekolady. 
A zapakowana w elegancki sposób cieszy bardziej.
Dlatego znalazłam czas, by oderwać oczy od haftu i z kolorowych papierów stworzyć opakowania słodkich tabliczek, które powędrują w swoim czasie ze słowami "dziękuję".

Na początek udało się zrobić dwie egzemplarze.

Pierwszy w kolorystyce, którą lubię, czyli beże:



Nie mogło oczywiście zabraknąć czegoś folkowego :)
Drugi z motywem łowickiej wycinanki:



Bazy czekoladowników pochodzą z "Rzeczy z papieru", łowickie papiery z goscrap.pl, a czekolada ze sklepu osiedlowego.

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna forma podziękowań, obydwa są ładne choć to pierwsze podoba mi się najbardziej:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne czekoladowniki:-):-)
    Mnie bardzo się podoba ten drugi jest taki wesolutki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne czekoladowniki :) Mi bardziej podoba się druga wersja :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne czekoladowniki! Pierwszy elegancki, a drugi bardzo radosny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, zdecydowanie milej jest dostać czekoladę zapakowaną tak pięknie. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to poręczne i piękne opakowanie, potem może jeszcze posłuzyć do innych, robótkowych celów - np etui na szydełka (??). Super opakowanie czekolady. Ala

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Ja bym była zachwycona gdybym dostała czekoladę w takiej oprawie :).

    OdpowiedzUsuń