sobota, 1 października 2016

Wyniki candy urodzinowego

Dziękuję!

Od tego powinnam zacząć ten post. 
Za Wasze zainteresowanie, odwiedziny, każde miłe słowo.
Nie spodziewałam się tylu chętnych do zabawy - a to cieszy podwójnie.

Żeby nie przeciągać - uruchamiam swoją najukochańszą "Maszynę Losującą":


i "the Oscar goes to..."
 





Ponieważ małym rączkom tak spodobało się losowanie - to trwało dalej.
Postanowiłam zatem, że kolejnym pięciu osobom jako nagrodę pocieszenia wyślę same broszki z kaszubskim motywem. 


Tym, do których uśmiechnęło się szczęście - serdecznie gratuluję!
Proszę o kontakt w sprawie wysyłki agnieszka.jakubicz@gmail.com 

A ja zabieram się do haftowania broszek.

48 komentarzy:

  1. Agniesiu, podziękuj tym małym ślicznym raczkom za mój los :) ślicznie dziękuje i gratuluje reszcie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ale szczęsciary, gratulacje dziewczyny!, dzieki za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym mogła od obdarowałabym wszystkich. Ja dziękuję za odwiedzanie. :-)

      Usuń
  3. Gratulacje dla wszystkich dziewczyn, a Tobie dziękuję za zabawę. Ach szkoda, że nie udało się dołączyć do tak zacnego grona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, następnym razem może się udać.

      Usuń
  4. O jejciu ależ się cieszę:) no niesamowitą radość mi sprawiłaś i również dziękuję małym rączkom za wylosowanie:)
    Dziękuję pięknie i gratulacje dla szczęśliwców:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranym i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wszystkim dziewczynom, ale szczęściary :)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję, dzięki tej zabawie polubiłam Twój blog.

      Usuń
  7. Dziękuję za miłą zabawę, gratuluje wygranym, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję i odpozdrawiam, podziwiam Twoje rękodzieło.

      Usuń
  8. O rany, naprawdę jestem szczęściarą??? Bardzo dziękuję Twojej Kochanej Maszynie losującej :) To moja pierwsza wygrana w candy. Dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza wygrana, pierwsza się zgłosiłaś i rączka była szczęśliwa :-)

      Usuń
  9. Ale fajnie, bardzo się cieszę!! Gratuluję Dziewczynom i dziękuję za zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla tej radości warto było zwiększyć pulę. Gratuluję.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. I to pierwszy los okazał się najszczęśliwszy :)

      Usuń
  11. Dziękuję za emocjonującą zabawę i ślę gratulacje dla zwyciężczyń. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dziewczyny;)
    ~kira

    OdpowiedzUsuń
  13. Przewijałam stronkę i już byłam pewna, że nic nie wygrałam:) a tu taka niespodzianka!!! Malutka Maszyna Losująca okazała się dla mnie bardzo szczęśliwa:) Dziękuję i gratuluje wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Maszyna Losująca" sprawiła dużą radość i podwoiła stawkę :)

      Usuń
  14. Gratuluję :)
    A losowanie jedyne w swoim rodzaju :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :)
    A losowanie jedyne w swoim rodzaju :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje! dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ Ty masz piękne pismo :).

    Jupi bardzo się cieszę i wyściskaj swoją córeczkę za szczęśliwą łapkę dla mnie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak piszę szybko, to już tak nie wygląda. Ale na potrzeby kartek i przy wypisywaniu dyplomów można się skupić i uspokoić rękę, żeby ładnie wychodziło. Chcę się jeszcze podszkolić w kaligrafii.
      Gratuluję wygranej!

      Usuń
    2. Agnieszko dostałaś mojego e-maila z adresem, bo nie dostałam wiadomości od Ciebie ...

      Usuń
    3. Tak. Pan listonosz już wiezie przesyłkę :)

      Usuń
  18. Dziękuje za zabawę i gratuluję szczęśliwcom :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranym i dziękuję za zabawę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń